Bus-hundarna!

Jag har varit sjuk sedan i tisdags nu, men nu är jag i stort sätt frisk.
I onsdags var jag hos tandläkaren och lagade ett hål, har lite forbi (om man kan kalla det det) mot sprutor så jag får lustgas. Man får en extra "näsa" att andas genom undertiden så man håller sig lung. Det kan låte lite läskigt men är faktiskt ganska kul, om man bortser från förvirringen, tröttheten och den dåliga balansen efteråt.
 
Idag har scouterna börjat igen (jag kan äntligen börja leva) haha... Men hursom jag har längtat efter att få träffa alla underbara vänner som verkligen är fantastiskt roliga och fina!
 
Nu får ni bara lite bilder min min Laban och Sussi's hund Lex som leker lite :)



                             /millan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback