Kom liljor och akvileja, Kom rosor och salivia, Kom ljuva krusmynta kom hjärtans fröjd

I fredags hade jag en underbar kväll/natt/ morgon med underbara vänner. Kan det bli bättre? Visst, om emil varit där hade det varit fullbordat men det var ju en tjej-kväll?
Hursom, vi hade väldigt kul! Vi klockan 3 år vi chokladkaka, låter ganske nice va?
Btw på torsag fyller ja fjorton ( fjoooortiiizzz?), då kommer jag lägga ut alla fina precenter jag fått av vänner&släckt.  Det blir såklart "släckalas" med tårta. Precis som de 13 tidigare åren. Det brukar inte vara super kul precis men släckten är ju altid trevlig att träffa.
Iår ser jag inte fram imot att flylla år, inte för att jag inte vill men.. Det är inte samma sak längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback