Dagen's

  • Dagen's bästa: En riktigt rolig pratstund med Emil. Tjuvringde till mammsen :O
  • Dagen's värsta: En riktigti kass idrottslektion. Vi spelade fotboll villket jag verkligen suger på! Ganske mycket bollskräck och lite på dåligt humör. Slutade med att jag var rätt och kände mig dålig så jag grät (pinsamt!"
  • Dagen's roligaste: Cajsa tror jag! Vi skrattade åt något men kommer inte ihåg vad :S
  • Dagen's tråkiga : En biologiprov om svampar, bakterier och virus. Mendet kändes som det gick helt okej!

Sammans vattning av dagen: Den har varit det värsta blandet med en del fina saker.

1-10? Dagen har varit en 4!





Ett bra slut på en ganska kass dag, GOTNATT!/ MILLAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback