Sunset

Idag har varit en skön dag fast jag inte gort så mycket idag heller. Jag gick upp och bestämde mej för att gå ut och springa och det händer inte ofta att jag bestämmer mej för det men jag ska typ försöka göra det minst två gånger i veckan nu på sommarlovet så jag inte kommer tillbaka till skolan helt slapp. Imorgon händer det iaf saker för då ska jag och Emmy äntligen fota (om det nu inte blir dåligt väder). Det var ju väldigt varmt och stekande sol hela dagen tills för några timmar sen då det började spöregna och sen när det lättade gick jag och mamma ut med Leia men då började det ju regna igen och inte nog med det det skulle ju åska och blixtra också men jag tyckte det var ganska härligt för bakom träden och molnen lös kvällssolen. Jag skyndade mej hem för att hämta kameran och tog lite kort ;)
/Mathilda

Kommentarer
Postat av: N a t t a

Hej!

Jag ska ha en tävling på bloggen men vet inte vilken sorts tävling jag ska ha?

Kommentera här: http://www.nepe.blogg.se

i inlägget: ”vad tycker ni?”

om du vill hjälpa mig.

sry,om du inte gillar sånt här!

Ha en fortsatt bra Tisdag.

2012-06-19 @ 10:53:29
URL: http://nepe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback