Söndag

Ja nu har det varit tre lovdagar och jag har inte gjort något vettigt alls. Får hoppas att jag får något gjort snart men slappdagar behövs ju ibland också. Har i alla fall hjälpt pappa med bygget, då vart sista blocket laggt, det var verkligen inte tänkt att det skulle gå såhär fort så jag kanske får flytta in tidigare an tänkt också. Sitter nu på mitt rum och lyssnar på musik och har det bra men bättre skulle ju vara om man hade något gott att äta också.
Jag har nu bestämt mej för att försöka blogga varje dag på lovet nu men just nu är det väldigt svårt att få inspiration. Jag och Emmy har sedan länge planerat lite plåtningar men vi får väl se när hon har tid och så.
Har ni något att göra i midsommar? Jag vet inte riktigt om vi ska tälta, jag och lite kompisar, pratade om att tälta på någon strand och så men vi får väl se hur det blir också. Jag har verkligen inte mycket planerat i sommar bara Göteborg med Cajsa och scoutläger och dom två veckorna kan det bli väldigt dåligt med uppdatering.
Jag skriver kanske lite senare.
/Mathilda

Kommentarer
Postat av: samira

har frågestund på bloggen, skulle bli glad om du ställde ett par frågor:)

kram

2012-06-17 @ 22:01:08
URL: http://samiiramustafai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback