söndag

Ja, det var midsommar det. Som sagt var ju jag, Millan och Sussi och tältade. Det var ju kul men inte sådär sjukt lyckat eftersom det regnade hela fredagen. Vi satt i tältet hela tiden typ förutom när vi skulle äta då Sussi och Millan skulle grilla på en engångsgrill och den ville inte börja glöda, vi lyckades tillslut men det tog lång tid. På morgonen när vi vaknade var det stekhett i tältet så vi höll på och dö men alla var för lata för att göra något åt det men jag tror Sussi lyckades att öppna ena "dörren". Vi åkte hem ganska tidigt på morgonen sen och när jag kom hem så gjorde jag verkligen inget annat än att ligga i soffan hela dagen. Och jag sa att jag skulle ta med kameran i sista inlägget men den lyckades jag glömma så tyvärr blir det inga bilder men det skulle inte vara så mycket att se ändå. Idag åkte vi en runda. Jag vet inte ens varför och vart vi va, vi åkte bara någonstans, tog en glass och sen åkte vi hem haha? Har egentligen inte så mycket mer att skriva, ville bara göra ett snabbinlägg så det blev något idag iaf.
och någon konstig bild
/Mathilda
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback