Avslutning

Idag är det avslutning i kalmarsalen klockan 18 så nu har jag smörjt in ton med bodylotion på mina ben och armar. Ni ska få se lite bilder från kvällen imorgon för efter ska vi (min klass) ut och äta på zorbas och sedan gå omkring lite på stan antar jag. om någon timma ska jag till Ellen och göra iordning hår och smink.
Just nu är allting super, hela veckan har varit bra. I lördas var tjejerna och jag i stan sedan kom Ellen och sov över,vi hade ghost adventures-maraton hehe. I måndags hade vi typ sportdag, vi städade ur skåpen sedan hade vi dragkamp och bränboll, vi vann båda :D tisdags var vi på konstmuseumoch det var kanske inte det bästa men sen gick vi till stensö och jag fick mej ett "dopp" utav Alex och Erik vilket inte var planerat eftersom jag bara hade bikini-överdelen haha, fick gå i blöta shorts. Igår fick vi sovmorgon så vid tolv skulle vi vara vid Elma och grilla sedan åkte vi till Malkars och körde två pass och jag säger bara det att jag har helt underskattat mej själv, vilket pass liksom ush glad att det är över. Vi åkte senare till guldfågeln arena för att titta på fotboll och ni kan tänka er att jag var trött när jag kom hem. Hörs kanske senare annars så ger jag er ett inlägg imorgon.
och nu en bild som inte har någon koppling till inlägget alls
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback