Todays outfit

Tar en dagens outfit idag igen. Känner att det blir något att hålla igång bloggen med i alla fall. Grejen är att bilderna suger eftersom jag fick min lillasyster att gå med på att fota mej klockan tio så det ser asmörkt ut men det var det inte, det är bara konstigt ljus med blixten och min syrra kunde ju inte hålla kameran still om vi skulle ta en bild utan blixt + att jag har solisar på mej då ser ju extra kul ut eftersom det är/ser ut som det är mörkt haha! Men jag var verkligen tvungen att ha dom, det var tidigare idag min pappas som jag lånade men han tyckte de såg bättre ut på mej så jag fick dom och det är ju RayBan så vem säger nej? Det är ju alltid bra med ett par extra solisar. Dom solglasögonen fick jag knappt röra för tre år sen och jag tror han har haft dom i typ 20 år? Lite gammla men jag diggar dom och jag ser ut (bara lite) som John Lennon  ;)
ärmlös T-shirt - River Island (London)   jeansväst - Top shop (också London)   svarta jeans - Gina Tricot   RayBan

/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback