Göteborg

Jag glömde att skriva det innan men hela denna veckan har jag varit i Göteborg med Cajsa. Hennes bror spelade i Gothia cup så då fick jag följa med. Vi fick låna en jättefin lägenhet väldigt centralt och allt. Vi har shoppat, gått på Liseberg och tittat på lite fotboll. Vi har haft det jättebra men jag saknade min hund och min säng något. Det blir också bara en veckas vila för mej innan jag ska på scoutläger och imorgon åker vi till Jönköping så det blir bara att packa upp sedan packa igen. Det blev tyvärr inte så mycket bilder eftersom jag har varit för lat och inte tänkt på att ta så mycket men jag har några coola från invigningen på Ullevi. 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback