Värsta utomhus-helgen

"Tja,tja bloggen" ( till Samira)

Ja, jag menat verkilgen överskriften,  jag har haft värsta utomhus-helgen trots att jag hatar snön.

Igår (lördags) var jag på scouterna med natti. Jag fick träffa min emil "like, like like!" <3
När jag kom hem tog jag på mej gryyymt mycket kläder så jag såg ut som värsta tjockisen sen gick jag hem till Ida.
Vi var ute och åkte skridskor i kanske 1-2 timmar, och försökte lista ut villken is man inte kunde gå på.
Jag blev tyvärr offtret som fick testa den isen som INTE gick att gå på.
Så när jag blev jätte  blöt om foten fick vi gå hem o dricka lite oboy.
Sen gick vi faktiskt till en väldigt brant backe i skogen, och åkte på en pulka?
Haha, det var faktiskt kul :O
Om man åker pulka då de e halvmörkt i skogen med massor träd, gupp och kullar slår man sig lite.

Idag har jag varit ute med Ida och åkt pulka bakom häst. Och såklar ridit.
Jag red nog mer än jag satt bak i pulken eftersom det inte är skönt att sitta i en pulka då man känner varje gång man kör över en äcklig sten eller gren. Och för att jag var fruktansvärt dålig på att styra den....
Jag bara tippade och blev blöt, Ida var ganska mycket mer skill.
Men jag galopperade mer idag och jag e riktigt nöjd o glad :D

Nu har jag en extrem huvudverk och lite ont imagen...

God natt!


Emil's SÖÖTA kisse-miss :D

Kommentarer
Postat av: samira

HAhah så gullig du är Millan:) Tja tja<3<3

2012-01-30 @ 10:34:51
Postat av: Emil

hihihihihihi håller med!<3 C:

2012-01-30 @ 18:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback