Vänta på E22 i 45 min?

Idag hade vi verkligen otur ^^

På vägen hem från skolan körde en bil som var en bit framför oss in i staketet på sidan.
Det var en sån väg där det e delat i mitten så man inte kan köra om.
Så bilen hamnade med ena däcket på andra sidan.
När det hände började såklart alla bildar framför att bromsa, men vår buss hann inte bromsa klart riktigt....
Så vi körde lixom in i bilen framför, hhahahhaha
Det var jätte kul, för jag och Natti satt längst fram och såg allt ihopa.
Jag blev helt chokad när vi närmade oss bilen mer och mer det ända jag kommer ihåg att jag tänkte var
"Ska jag ta på mej bälte?"
Ganska trögt att inte ha bälte när det e så halt på vägen, det erkänner jag.
Men man lär sig av misstag, eller hur ? :D

Sen när bussen stannat till tittade jag och natti på varandra och brast sedan i stort skratt!
Sen började emmy, sussi, jullan och ida oxå skratta. Sen busschauffören med. Han var as nice, ganska rolig.
Det var så himla lol, man blev så chokad lixom "what?".

Sen började de små bilarna köra förbi bilen som kört fast, det var nog 7 st bilar framför.
När vi kom fram såg vi att vi inte kunde komma förbi, så där fick vi stå i 40 min. Tills första bärgningsbilden kom
sen kom en till, sen fick dom bort den så vi kunde fortsätta hem.

Jag var ganska sur när jag kom hem, hade inte ätit sedan 11 (då jag åt morötter) och klockan var 5.
Så jag var ganska sur.

"glömm alla bekymmer, imorgon kommer nya"



Kommentarer
Postat av: Emil

hahahahhahahhahhahahahhahhahahahhahahahhahhahahhahahahaa låter as kul!

2012-01-24 @ 16:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback