Vampire diaries

Jag mår bättre nu men inte helt än. Bloggar nog lite kanske. Men nu är det såå att jag är tvungen att skriva av mig.
Jag är typ vampire diaries fan och nu är jag så AAAAAARG! Har varit med nästan från den hela början i serien och älskar den verkligen. Men nuu är jag så AAAARG! Klaus förstör ju allt! (ni som inte tittar behöver inte läsa) först tänker han döda Elena och sen tvingar han Stefan att följa efter honom sen tvingar han honom att stänga av sin mänsklighet och nu kan man inte döda honom och om han inte dör kan inte stefans tvång brytas om han inte tar bort det på honom. Och nu (jaa det kan bli värre) är det uppehåll på denna underbara serie, och jag som knappt kan kan vänta en vecka. Det kokar i mig nu, jag som hoppades att det skulle vara slut med den där Klaus nu. Jag tänker nog ta och köpa hela första säsongen av serien sen får jag väl köpa alla för jag kan inte få nog.
/Mathilda

Kommentarer
Postat av: elen ;)

haha, bror min fick oxå ryck för att det var uppehåll, så du är inte ensam! :) <3

2012-01-20 @ 21:40:14
URL: http://ellenwarsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback