Vad är en seriekoppling

Haha passande rubrik eftersom jag ska plugga fysik (elektrisitet) hela dagen till kl.21 för då är det revange och det är verkligen jättebra så det är något jag kan tipsa er om. Leia ligger i min säng och väntar på bättre tider antar jag, då man kan vara ute hela dagarna och inte behöva skutta i snön och då det är just till iaf kl.20 haha! nemen hon ser verkligen väldigt uttråkad. Jag var iaf nyss (nån timme sen) ute med Julia, Leia och hennes hund Zelda som är en söt liten korv på fyra ben XD hade ett långt samtal. Men nu är det bara plugg så bloggar imorgon för då ska tjejerna och jag ut och göra stan sensover Millan över.
ha det bra/ Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback