stone-sten

Hejj bloggen?!
Erkänn jag e lite awsome?
Emil tycker verkligen jag ska blogga om stenar.
Så visst!
Nödvändlig fakta om sten
  • Sten är hårt
  • Sten är ofta grå
  • sten finns i hela värden
  • sten  äter inget
Onödig fakta om sten:
  • Sten är hårt
  • sten är ofta grå
  • sten finns  i hela värden
  • sten äter inget
Lär dej säga sten på 5 språk!
kameň = sloveniska¨
kivi = finska
หิน = Thailändska
klip = afrikaans
sten = svenska
Jag tycker om sten för att det är sten
STEN BILD AV INGEN MINDRE ÄN EMIL <3

(BARA FÖR ATT JAG ÄR FLUMM,TRÖTT OCH AWSOME)
KRAM MILLAN

Kommentarer
Postat av: Emil

hahahahahaa... jag du är det!



hahahhahahhahahahahaaa sten när är ju så fina

2012-01-11 @ 19:27:16
Postat av: Emil

oj stenar är ju så fina*

2012-01-11 @ 19:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback