Ny design!!!

JAA nu har vi äntligen ändrat design som ni ser. Den är väl ganska bra om man gämför med den sista. Vi har ju då varit ute och tagit kort (de som är som header och de två i menyn) jag lägger nog ut dom på mig sen så får millan lägga ut de på sig själv så hon inte blir arg på mig sen. Men jag tyckte det såg konstigt ut med de där två bilderna som header sitta ihop så, så jag gjorde en annan på våran testblogg. Vad tycker ni? Vilken är bäst?
den vi har nu:
eller den jag gjorde på vår testblogg:
?
/Mathilda

Kommentarer
Postat av: Millan

Jag tycker den vi har nu e finare :) Men den andra e oxå het ;)

2012-01-15 @ 09:42:48
URL: http://madeforeeachother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback