Lagom nice kväll

Idag var jag hemma ifrån skolan eftersom jag hade fruktansvärt ont i magen igår, men det gick över idag.
Så jag har spelat mycket spel på mobilen, messat med emil och tittat på film.

I min desperathet såg jag "Vampires sucks" som jag hade tänkt att jag aldrig skulle se. Jag tyckte den var ganska dåligt, knappt rolig. Jag skrattade typ två gånger?

Så i kväll har jag varit på födelsedagskalas hos min morbros "tjej". Med andra ord, hemma hos Ida.

Så när jag kom hem hade jag mysigt lite för mej själv framför datorn där jag har haft Vampire Diaires på och ätit lite totilla-chips med paprika-dipp.
Majken (min katt) hänge på och åt lite chips. Hon är så söt så!

Nu ska jag nog sova, Good night people in the hood!(tihihihi)




Två vatt
enbilder jag är nöjd med :D
/Millan

Kommentarer
Postat av: Emil

asså as coola bilder hur fick du dom?<3

2012-01-23 @ 21:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback