Kvällsvanor ^^

Jag har skaffat mej ett par utmärkta kvällsvanor för min del !
Eftersom jag e väldigt svag så har jag kommit på ett sett att väldigt sakta bli lite stärkare :D
Varje kväll innan jag går och lägger mej gör jag völjande:
1. Sätter på vampire diaries
2.Lägger mej på glovet och gör 20 snea sit-up's och 10 raka.
3. 10 armhäbningar
4.Smörjer in benen med body loation
5. Smörjer in ansiktet med ansiktskräm
6. Bortstar håret
7. Gör flätor
8. Lägger mej och läser "Så länge vi båda andas" när mitt vampire diaries avsnitt är slut.
9. Tar på mej ögonbilndlarna och sover!
Mitt stora mål me detta är att vå lenare och friskare hud och få magrutor! (woowhh)
Jag kommer nog inte få magrutor, men det e en liten dröm :P hahhaa
Jag känner iallfall skillnad  på min hud som blivit mjukare.
Har ni några kvällsvanor?
Borste - Ica nära
Boken -Maxi
Hansiktskräm (rosa) - Ö&B
Body Loation - Thailand
(Dålig bild tagen med webbcam)
SOV GOTT ALLA SÖTA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback