Isiga stenar,träd m.m

Gòkväll!
Hemma på Revsudden är det väldigt mycket högvatten!
Vattnet är upp till hamnen, så det är is vid sjöbodarna.
Det var så blåsigt i går och i fredags.
Det har varit stora vilda vågor som skvätt så mycket vatten så stenarna vid havets kant är alldeles täckta av vit is.
Det hänger istappar i träden nere vid vattnet och vissa stammar är också täckte av is.
Helt sjukt!
Så jag har varit nere och tagit kort igen, sen fick jag gå hem för att jag gick lite för långt ut så det kom en våg och skvätte ner mej, skorna blöta och skvätt på benen. Men de var värt de, för jag fick ju fina bilder iallfall.
Nu kommer bilderna jag blev nöjd med ifrån igår
Kamera: NikonD40 Modell: Mirjam Fotograf: Mathilda

Kommentarer
Postat av: Emil

asså är det en jacka elr är det två?

ibland så kan man undra!:)<3

2012-01-17 @ 21:07:26
Postat av: Emil

sa du sten?

2012-01-17 @ 21:08:10
Postat av: Millan

Såklart jag sa <3 Jacka? :P

2012-01-18 @ 20:05:23
URL: http://madeforeeachother.blogg.se/
Postat av: Millan

Såklart jag sa <3 Jacka? :P

2012-01-18 @ 20:05:24
URL: http://madeforeeachother.blogg.se/
Postat av: Emil

ja e det en jacka eller e det två?<3

2012-01-18 @ 21:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback