HEMMA

I fredags åkte jag  till Emil!
Saknat honom jätte mycket! (men det vill ni nog inte läsa om):P
Så jag har åkt traktor igen ;)
Tittat på film, fotat lamm m.m



Finaste har köppt sig en ny dator

Liten julklapp av Emill


Men igår åkte jaghem till min älskade kompis och "kusin" Ida.
Hennes mamma har precis flyttat och hennes nya rum var så nice!
De hade också ett gulligt litet stall till hästarn och ett nice stort bubbel-badkar!
Gissa om jag älskade det?
Vi låg och guttade oss i bubblet i över en timme, snacka,snacka,snacka......
Vi tog också rejält med bilder på våra "One piece"

Eftersom jag sov där har jag nästan varit där hela denna dagen, så mamma hämtade mej efter sin skola.
Så idag har jag ju ridit :)
"galopp galopp"

Men nu kommer några sköna bilder




Sötast Alfred fick vara med i ett hörn.


Det mysiga bubbelbadet övergick till katastråf.. :P hahha

"ibland får man bjuda på sej själv"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback