Helgalen kväll

Haha älskar tjejerna i vår klass, dom är ju helt galna men sjukt coola. Värdens bästa kväll typ och den har inte slutat för nu är millan här och sover över! :D
Vet inte hur många gånger jag gjorde bort mej men haha många iaf.
Vi började gå lite och titta i affärerna och jag hittade sjukt snygga jensshorts, en snygg stickad tröja och en tubtop sedan gick vi och åt på thai silk och sen gick vi runt i stan och flummade typ XD
visar imorgon eller något. Men imorgon börjar scouterna igen och då får jag träffa min saknade lilla Emil som jag inte sett på typ någon månad. men sjukt kul kväll och sjukt kul morgondag!
ha det bra/ Mathilda och (Millan som hälsar)
någon helt random bild som inte passar till inlägget får ni

Kommentarer
Postat av: sussi

Jättefin blogg ! Puss ! <3

2012-01-27 @ 22:16:10
URL: http://www.sussiz.myshowroom.se
Postat av: Fanny

Jätte fin blogg :D

Kram ♥

2012-01-29 @ 19:32:30
URL: http://cowbells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback