Grattis syster,mor och far!

I dag fyller min syster år. Så jag har varit på hennes kompis-kalas :D Fick jätte god cheescake med kiwi,skogsbär,choklad,grädde och digestive kex till.
Jätte gott!
Min allra käraste syster gör den godaste Cheescaken. (faktiskt den ända cheescake jag tycker om).

I Januari fyller halva min familj år under två veckor!
Min mamma, syster och pappa.
Sen fyller jag på våren, lukas på sommaren och Josef på hösten.
Med andra ord har mina föräldrar ett barn i varje årstid.
Undrar om det var planerat ? hahha.....
Imorgon blir det släkt kalas. För alla tre.
Så imorgon blir det STORT kalas!
Vi ska äta planka och tårta. Älskar planka!
Det är jätte många olika frukter som man äter med ost och oliak typ skinkor. Sen har man bröd med.

Ha de gott!



En snödig vinterbild bara för att det snöade idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback