I want!

Man har alltid drömmar om vad man vill pryda sin gaderob mer, vissa mer än andra.
Jag är nog den som inte är besatt av kläder.
Men vill ha det jag trivs i och tycker är snyggt.
Här kommer en del av min stil och vad jag vill ha :
Mina favoritfärger innom klädväg är nog svart, beigt och brunt.
Om det ska vara färg vill jag hälst ha matta färger. Något som inte sticker ut med färgen.
Sen kan de vara fint med starka färger med, men det är inte vad jag gillar mäst.
Jag har fastnat mäst för lite gammaldags stil.
Natti tycker ibland jag tittar på tantkläder.... (haha)
I högra nedre hörnet har jag laggt in lite mer färg. En klänning med fina blommor och en gullig jeans kjol.
Jag gillar blommiga tröjor och klänningar. Men det måste vara fina blommor, hälst rosoe.
"Fy vad jag vill ha den stickade svarta tröjan"

/MILLAN

Kommentarer
Postat av: Adele

jätte fina kläder ju! gillade speciellt det lila transparenta linnet! /Adele

2012-02-08 @ 22:59:44
URL: http://todaybaby.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback