En FULL vecka.

Har verkligen haft en full-speckad vecka! Som började i fredags då jag åkte till Jonna och Emil!
Skit nice!
Sen åkte jag hem på lördagen och då kom ida till mig. Så vi hade tjejkväll.
Ansiktsmask, krämer, nagel-målning och en riktig tjej-film Bride wars.
Så dagen efter åkte vi hem till ida. För att ha spaa.
Så då blev det bad i jacuzzi, en till ansiktsmask, nagelmålning och fotografering.

Dagen efer blev det mycket ridning..
Hästen jag red Jassi hade lite överenergi och var jätte pigg och glad.
Och Gustav (idas bror) körde Jesper och det blev väldigt hög snö så det blev jätte jobbigt för jesper så vi vände och jesper stannade då och sen ville han inte gå ner från en backe och då ville Jassi verkligen förbi eftersom att Ida hade fortsätt med Sjante och stannat bakom en sväng s¨vi inte såg henne. Jassi började trava ner plötsligt och jag tappade helt kontrollen och gled fram över halsen så jag hängde runt halsen. När vi kommit fram till Ida och Sjante stannade jassi och jag var tyå  i chook. Jag visste inte pm jag skulle skratta eller gråta. hahhha.
Så jag överlevde min första "nästan-tilla av".


Dagen efter det blev det stan!

Jag handlade :
En tröja med luva
Ett svart pösigt linne
En tubtopp (tror jag de heter)
Sen en present till min "kusin" Alfred som fyller 5år på fredag. Det blev en stor bad-anka eftersomn han älskar att bada i deras "jacuzzi-badkar" med sina två små ankor.

På kvällen var det film-kväll i klippan :D
Så vi tittade på "Big fish" Det var jätte bra men svår att förstå!

7



/MILLAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback