Det handlar om glädje...

Idag käne jag mig på något sätt sur för att min skåp var proppfullt av mina & Emmys grejer.
Jag vet verkligen inte varför, det var så konstigt. Inte likt mig.
Om jag istället tänkt typ " Vad roligt att jag kan hjälpa Emmy".
Hade jag nog inte haft det dåliga, konstiga inställningen. Eller ?
Jag tror man kan ändra på mycket man göra, säger och tänker genom att se det från en annan vinkel.
För allt dåligt har ofta något bra med sig.
" Tur i otur" Är det man säger tror jag.

Men visst kan man tänka sur och dåligt om allting ibland? När det igenligen inte behöver vara så ille.

Nu låter det som om jag håller värsta "Så ha ska man leva"-talet  XD
Så menar jag inte... bara började tänka på det där

Anyway..




Idag känns det som om det ända jag gjort är att plugga SO.
Ändå känns det som om jag inte kan allt, och inte är klar.
Men det gör det alltid antar jag.

Meredianer hit och dit, det har jag iallfall förstått. Men allt detta med bergsgrunder, inre och ytte krafter blandar jag bara ihop, men det är inte enkelt att hålla reda på alltingen.

Om man ändå hade fotografiskt minne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback