SCOUTING ÄR COOLT!

I lördags kom jag och Mathilda hem från en veckas scoutläger, det var heöt grymt!
Vi var där hela gänget och så får man nya vänner, i mitt fall Emma, Hannes och några skåningar som var grymt roliga! Så en vecka med fantastiskt roliga och fina människor.

Jag har tyvärr inte tagit så mycket kort som jag hoppades på men det jag har tagit ska ni få.
Obs... Bilderna är tagna med en dålig liten orange kamera, ingen bra kvalite!
 
Sista kvällen spelade tre band, ett med "gamlingar" sen Fail accepted (Där en vi träffade spelade bas) och Bad Mans jam spelade.
Denna bjuder jag på....
Här kommer lite "Porta-bygge" En tävling där man ska bygga den snyggaste "portalen" in till sin by.... Trä,
slanor och rep får användas :D
  
/MILLAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback