Onsdag

Sitter hemma med bara Leia framför tv:n och har precis pluggat färdigt nu. Skolan tar redan kål på mej, man är så himla trött hela tiden och att gå upp tidigt har väl aldrig riktigt varit min grej. Imorgon är det skolfoto också och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mej. Det känns som om jag köper kläder hela tiden men ändå står jag där varje morgon vid gaderoben och bara stirrar. På ett skolfoto vill man ju ändå ha något speciellt och något som är väldigt sig själv men jag får prova mej fram lite. påtal om kläder ska jag ta kort på de nya jag köpte i lördags med Millan, det är verkligen mysigt med höstmodet men det är lite deprimerande att sommaren är slut och snart är det väl mörkt vid fem igen. Har egentligen inte så mycket mer att säga förutom puss på er som fortfarande läser, vi vet att det har varit väldigt dåligt här på sistone men vi har bestämt att verkligen skärpa oss den här gången för annars kommer vi sluta blogga här och det är inte det vi vill. 

och det var lite bilder jag tod nu i somras i Grenna. har lite brist på bilder för tillfället.
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback