Hej!


Varför är det alltid på kvällen man tänker på allt som inte är perfekt, varför är det på kvällen man är mest sårbar? Påverkar mörkret vårt humör? Nej det tror jag inte. Eller är det för att det egentligen är i princip den enda stunden vi är riktigt ensamma och kan ägna oss tid åt "skit", kanske.
Visst har ni väll tänkt på det? Hur ofta är man egentligen iallafall lite deppad på kvällen?


Imorgon är det skolforografering, inte en blekaste aning om vad jag ska ha på, det får inte blir för enkelt och inte för mycket.
Ställt klockan 30min tidigare imon så att jag ska ha logom med tid Att hålla på och byta om.

Här kommer en väldigt fin bild på mig och cajsis sen i våras :)

/millan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback