några presenter

Tack alla som grattade mig på min födelsedag ( 29 mars)
I fredags satt jag och tog kort på allt jag fått, men tyvärr hann jag aldrig blogga om det eftersom jag åkte iväg på "weekend away" med ungdommarna i församlingen.
Vi hade iallfall väldigt roligt! Foton kommer....

Blev inte värdsbäst bilder i det dåliga ljuset, men men!

Här är iallfall alla fina presenterna!


Från ÄLSKADE syster Lovisa... inehåller nedan








(tröjan med äpplen)

soft sommarklänning
Lukas & Nikolina ( bror och bros flickvän)


haha, dålig bild
mamsen o papsen

Lodsas iphone 4s... den riktiga kommer nu på torsdag!

(Jeans jackan)

Josef & Adele ( bror och bros flickvän)



Morbror och Bella


MEEER IMON, GODNATT/ millan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback