LONDON

Som sagt har jag varit i London. 30mil bussresa dit och 30 hem, det var sjukt jobbigt och nu är det sjukt skönt att vara hemma igen och att man inte behöver gå och sakna Leia och vännerna såklart. Det blev mycket shopping på oxford street och vi gick igenom hela London! här blir det inte några tunnelbanor eller taxis här heller, men man blev väldigt trött i benen efter en mil minst om dan i converse och påtal om converse så köpte jag ett par nya svarta för dom andra hade ju haft sina bästa dar, ska göra ett inlägg senare så förstår ni. Lägger upp allt jag köpte ngn dag snart också, köpte en fin avslutningsklänning tillochmed kunde ju vara lite kul att ha en från London tänkte jag. Men det var verkligen roligt och väldigt fint i London. Big ben var så sjukt cool och house of parlament var såå detaljerat och fint. Kan ni fatta att träden var gröna där? blev lite avundsjuk och sen när man kom hem så välkomnar Sverige oss med snö -.-


det fanns jätte många pubbar som såg ut såhär:
mycket fina hus var det iaf.
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback