Behöver alltid kläder!!!

Nu sitter jag med pappa och mamma i vår bil påväg in till Ikea och modehuset. Mamma och pappa flyttade och grejade i hela vardagsrummet igår så nu ska de väl köpa lite detaljer och jag kanske också köper något litet men modehuset är väl mer mitt mål haha! Behöver sjukt mycket kläder. Jag tycker att jag köper liksom kläder hela tiden men sen står jag där på morgonen framför min garderob och undrar vad jag ska ha på mej, typ inga jeans för alla är i tvätten och inget linne som passar till dem shortsen eller inget som inte är för kallt eller för varmt för att ha på sej, men tyvärr räcker ju inte pengarna till allt :(
Önska att man typ kunde köpa varenda plagg man tyckte var snyggt utan att tänka på priset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback