youtubekonto?

Asså jag och Millan har problem!
Vi vill börja videoblogga men det vill inte youtube att vi ska.
Millan har ett youtuekonto som är typ helt konstigt och hon kommer inte in på det elr ngt?
hon ber mig att försöka göra ett men det står typ:
Du har redan ett konto på denna email adressen, under email rutan
och sen
Ta ett lösenord du vill ha och upprepa det i sedan
asså?
är det bara jag som är trög elr är det youtube?
jag försökte med amandas hotmailadress sen och då kom det fram att jag skulle lägga upp födelsedag och eftersom det är både jag och millan som ska ha kontot så tog jag typ bara något datum och då typ kommer det upp:
Du måste vara minst 13år för att ha ett youtubekonto gör om här om du har skrivit fel.
och jag trycker på "här" och då ändrar jag det sen kommer det upp:
du kan inte ädra ditt youtubekonto eftersom du inte är över 13år
asså wtf?
jag blir såååååå suuuuuur!
inte nog med det
jag mår inte så bra idag så jag typ får ont i huvudet och lir yr av allt
och att sitta timmar vid datorn gör det ju inte bättre.
pöss
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback