Helgen hoss MILLAN

Igår var jag på "kalas" eftersom min morbror fyllde år :)
Hela deras släkt var där tyyp,  Jag hängde som väntat mäst med Ida och även åt  att bråka med Kalle.....
Min kusins kusin :P Han går även på scouter. Han e ganska rolig att bråka med :P ( han e riktigt skumm)

Men vi bråkade lite på hopppmattan xD och sen spelade vi alla Super Mario :)´
(Asså inga alvarliga " bråk" utan mer kul-bråk)



Sen sov ju Idas hoss mej och idag har vi varit i Klippan, för er som inte vet är klippan en Kryrka  i rockneby, jag hade "Mini Klubben" idag, dår jag tar hamd om barnen mellan 0-4 år medan deras föräldrar kan vara ute och lyssna på predikan.
:)

Sen har jag mäst slappat, men jag serfram imot att gå till skolan imon, faktiskt ;P

                  PÖSS/MILLAN

Sry, har inga bilde rpå denna datorn tyyp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback