TRÅKIG helg!

Jag har inte gjort något denna helgen och hade ingen insperation att blogga tyvärr och om man inte har något att blogga om så blir det ungefär som ett sånt här inlägg. sånna inlägg vill ingen läsa.
Det ända roliga jaghar gjort i helgen var scouterna.
Jag fick träffa min lille pöjk Emil han eh så gullig!
haha han kallar min hund för hästen, hon är får maskot btw.
Nästa helgär det älghornsjakt och nej man ska inte jaga älg man går bara ett spår i skogen men jag tror MIllan redan har förklarat.
Asså jag kan inte vänta min scoutpatrull är typ som en familj, nästan iaf, alla där gör mej alltid på så bra humör även när livet är skit.
Ja och sen har jag blivit lite småsjuk också :/
Men det blir nog skolan iaf imorgon.
pöss
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback