tjabba bloggen!

Hej!
Jag bloggade inte igår me jag kom hem kl 8, tittade på idol och läste 34sidor i en bok vi läser i skolan -.-
Jag var på agility igår och det gick jättebra, Hon tog slalomet skitbra!
Asså det är sånna stunder man känner att man inte skulle kunna leva utan henne.
Jag ska kanske åka traktor idag med min älskade broder Emil. Nä han är inte min riktiga men han är som en.
Han gör mej alltid glad haha.
Men iaf har jag alltid viljat pröva att åka traktor.
Ja jag är nördig.
Millan = Töntis
Jag = Nördis
:P
pöss
Natti
någon ranom bild jag tog i förgår när jag hade tråkigt och när jag började redigera blev den ju faktiskt ganska cool ;)

Kommentarer
Postat av: Millan

Hahaha... det märks att du aldrig haft en "riktig" bror.

"Han är som en och gör en glad" Det är den dröm bror..Men en riktig bror vill man slp ihjäl ibland ;P(ibland)

2011-09-20 @ 16:41:26
URL: http://madeforeeachother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback