Snabbinlägg

Hej jag bloggade tyvärr inte igår och Det gjorde tydligen nt Millan heller så jag känner mig lite tvungen att lägga upp ett.
Asså visst det kan vara skitkul att blogga men det blir också jobbigt och man känner sej verkligen tvungen att skriva.
Ja igår kom jag hem, åt, läste igenom läxan fort och sen åkte jag och vallade.
Jag kom hem kl halv tio och kände mej inte så jätte sugen på att blogga.
Men imorgon börjar scouterna och jag har verkligen längtat.
haha jag vet jag eh en tönt men jag känner mej som hemma när jag "scoutar" och det är så trevligt folk där också.
Ni får tycka vad ni vill men man måste ju stå för vem man är.
Juste min Ulrik Munther tröja har kommit den är jätte snygg ♥
Ulrik Munther in my ♥
hihi jag gillar såna hjärtan ♥
men jaa har inte så mkt att skriva så det var väl detta ni fick idag :'(
pöss
Natti

Kommentarer
Postat av: Millan

sööt bild!!

2011-09-11 @ 21:40:53
URL: http://madeforeeachother.blogg.se/
Postat av: Millan

sööt bild!!

2011-09-11 @ 21:41:17
URL: http://madeforeeachother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback