Möte låter tråkigt

helu jag har precis varit på möte.
Möte låter så tråkigt men jag var på ett möte om helgesbohundungdom och det var inte så jätte tråkigt, Vi fick fika iaf :D¨
jag blev ledar blah ngonting? jag frågade vad det var och dom sa at jag bara behöer komma på möten och säga vad jag tycker så jaa då fick jag väl vara det då :P
Jag går ju så klart inte på helgesbo än eller jag vet inte ens om jag ska gå på helgesbo men iaf alla sa typ "ååååh det är så kul med någon utifrån"
kännde mej lite utstött elr ngt`:P
Men detta var väl allt från mej, ett tråkigt och litet inlägg utan bild, själv tycker jag att sånahär inlägg är så sjukt tråkigt men jag kännde att jag var tvungen att göra ett inlägg.
pöss
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback