MESSSA IGEN!<3

Tjabba bloggen, okej tjabba lät fult?
Men iallafall!
Imorgon ska jag på älghorns jakt! (villke jag redan förklarat vad det är).
Det ska bli såå roligt, jg ser varkligen fram imot det<3
Skog, möreker och underbara "familjen", det kommer bli jääte bra och vi kommer sååå vinna<3
Det saknas bara min kära bästis Emil<3 Då hade allt varit PRIMA ;)

Men iallafall. Förlåt att jag inte bloggat, jag har så mycket för mig nu för tiden.
Mesa med Emil t.ex, nu när jag äntligen kan ta imot sms igen<333 Det har varit något cp'at och käftigt med min lilla söta mobil. Fick daaaampet!

Men nu ska jag messa lite tilll..

PÖSS MILLAN(EMILS OCH NATTIS BÄSTIS)

Kommentarer
Postat av: Emil

haha nu blev jag glad när du nämde mitt namn i bloggen!;)



Bästis;)



//lillkille(Emil)

2011-09-26 @ 16:00:52
Postat av: Millan

Jag kan nämna ditt naman i varenda blogg inlägg <3

2011-09-26 @ 17:15:58
URL: http://madeforeeachother.blogg.se/
Postat av: Emil

yeah!!!!

2011-09-30 @ 21:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback