Liten tråkigt nlägg :)

Idag börjde dagen skit bra :)
Vi hade helt enkelt en helt vanlig skoldag.
Sedan hände tråkigheter med Sussi. Eller ja "någon" skrev jätte taskiga saker till hennes fb.
Nemner inte namn.... men ja fråga sussi kan ni få svar :)

Så nu ikväll ska jag på "kalas" min morbror fyller nemligen år idag:)
Så där blir man nog kvar ett tag sen......

Jag skulle sätta mej och knopa ihop ett videoinlägg (igen) men nehe... nu gick det inte pga inget bateri i min
kamer. ;( Blir typ gahh..
Men iaf senkommer nog ett video inlägg och mina "parykläder" :)


                          PÖSS /Millan som sitter och tjockar sig med glass

               

Kommentarer
Postat av: ANONYM! Gissa tro du vet vem :D

Men den som skrev det... Menade inget så mot henne...Han skrev det till sussi från du vet vems FB och Han skrev det för att hon skulle tro att det va hennes som hade FB:n som skrev det till henne på skoj typ!?

För sen skrev hon ju att hon blev facerapad av han typ ju..

Ingen ville non illa tro jag :)

2011-09-02 @ 16:00:15
Postat av: Milan

Men du *** :)

Alla vet att sussi tar illa upp på sånt...?? Det skulle jag också ha gjort.

Dessutom har han inte varit särskillt snäll mot hoss resten av veckan heller.

Jag tror inte männsikan "skojjade"....

Men du får gäran tro det <3:)



Kram:)

2011-09-02 @ 17:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback