Ingen bild men ni klarar er nog ;)

Idag vaknade jag kl11 typ lite tidigt men jag kände mej iaf utvilad.
härligt härligt med helg!
tyvärr mår jag inte så jätte bra känner mej lite degig och blek.
det är dock mycket bättre än igår.
Har precis varit ute med min lilla vovve, hon hade jätte roligt, hittade en pinne som hon sprang iväg med.
Hundar är lättaktiverade asså!
Har tänkt att gå ut och spåra lite senare.
Har inte gjort det på länge :/
titter lite på robinsonrepris det är ganska tråkigt.
Har inget att blogga om och jag har fortfarande ingen bild att lägga ut, tänkte bara att jag behövde göra ett inlägg så jag håller igång för annars blir det typ bara "äch jag orkar inte jag gör ett senare" och sen så blir det aldrig av så det är bättre att ha ett bloggtempo.
Imorgon ska jag och Emmy ha en fotodag och då lovar jag att ni ska få lite bilder ;)
pöss
Natti

Kommentarer
Postat av: samira

Men jag vet inte hur man gör en header:) Kan du inte visa mig på måndag eller någon annan dag:)??

2011-09-03 @ 14:31:34
URL: http://samira.mustafai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback