Höst

Hello sitter igen på fokustid och tråkar med mina kompisar.
Nejdå men vi har ganska tråkigt.
ska se om jag har ngn rolig bild att ge er.
Kanske har ngn bra höstbild.
Det är VERKLIGEN höst nu.
asså det är mysigt men det suger också att vintern snart är här.
Asså jag skrev ett inlägg typ "jag eh en tant"
och skrev att jag stuickade en halsduk.
Den är vit och grå men mitt gråa garn har tagit slut :'(
mamma ska se om hon kan fixa det men jag var så taggad att ha den på hösten med min blåa knappjacka.
ja jag har tyvärr inte så mkt att skriva om och jag lovar att så fort jag har laddat över alla mina biölder ska ni få bilder varje dag.
här är dom höstiga bilderna på nypon som jag tog med Emmy
pöss
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback