Helt OK dag :)

Idag har det varit helt okej!
Dagen började som vanligt Och så hade vi ju idrott :(whää!
Jag är så dålig med frdrott (som vi hade idag). Men Vilma är GRYYYM på det ! ;)

När vi hade biologi med vår tråklärare fick vi titta på olika celler, i t.ex rödlök,något slags sjögräs och tungskrap?
Ja vi fick ta baksidan av en tändstick aoch dra jätte mycket mot tungan och sedan tog vi det i någon`" blott" som vi la mellan glas och satte i ett mikroskop.
Det såg både leskigt,rolig och väldigt äckligt ut. Vissa säger att vi kommer få disikera bläckfiskar på biologin ;( Låter sjukt äckligt! Hoppas vi inte behöver det......

Men nu sitter jag här och har precis tittat på Idol, det var ingen jag tyckte var jätte bra idag.
Men det kommer nog upp ngn snygging snar :)
Sen ha rjag ju mina Franska ord "jippi", ska jag va ärlig så har jag inte pluggat på stenhårt på dom :P
Men ska öva lite till innan jag ska sova.


 
Bilden e tagen innan jag skulle på "kalas" hoss släkting i lördags ;)
 

Kommentarer
Postat av: Vilmis <3

hahah tack älskling<3 :D

2011-09-07 @ 16:33:05
Postat av: MILLAN

Åhh <3 Men det stämmer varkligen<3

2011-09-07 @ 17:56:10
URL: http://madeforeeachother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback