hårfärgning ;)

Hejj bloggen, idag hade vi halv studiedag, villket var väldigt onödigt. Jag hade mycket hälde vellat haft en hel studiedag än två halva.
Efter skolan åkt jag med mamsen för att köpa lite grejer på modehuset,

Jeans - check
Linne - check
Gummistövlar - glömde
Hårfärgningsmedel - check
maskara - check - min har vari borta 2 veckor :(
hårsnoddar - check

Så jag köpte allt utom gummistövlarna ;)


Så nu har jag färgat håret. Det skulle blir mycket ljusar och lite oranget/rött/brunt typ. Men det blev mäst mörkrött :( Det är ett minus att vara en het brunett.... ;( Men nu tycker jag det ser helt okej ut!<3

Jag har pluggat franska nu på kvälle, bah :( Det e jobbigt! Sen har jag arbetat 4 sidor med matte, var var tydligen tvungna att vara klara med det tills imon ;(

Men nu ska jag chatta med min bästis Emil<3 SES<3




pöös /mmillan

Kommentarer
Postat av: Emil

hemskt nu kan du inte hoppa i vattenpölarna... men du gör dei iaf du blir blöt!!!<333

2011-09-30 @ 21:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback