God kväll Bloggen!

Hejj bloggen. Meningen var att jag skulle göra ett video inlägg idag...
Men you tube hatar mig idag. Allt blev fel, gömde lösen och youtube vägrade skicka  ett brev till min e-post.
Så jag tänkte va smart, så jag gjorde en ny e-post oc skulle börja om ;) Men nej...då kom jag inte in på min e-post igen en och blahblah blah...
Så imorgon kanske ja har mer tur... Annars får jag köra videorna med min kamera och föra över... krongligare variant.

Men annars har dagen varit jätte bra !
Torsdagen e den bästa "skoldagen"...tror jag.

vi hade språkval (okej det e tråkigt) so, hemkunskap, engelska och datorkunskap. Sen hade vi hål-timma vid lunchen :)
Så då satt man ute vid solen med en fanta och de andra "cheyerna" (brukar nt skirva så :P)...
Så dagen har varit ganska toppen ;)

Då ska jag bara plugga lite engelska innan jag ska sova..
Godnatt Bloggen!!

 PÖSS// Millan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback