Girl week-end :)

Hejj bloggen!
Denna hälgen har varit jätte bra! :)
Den började med att jag, Ida och Jennifer sov en natt i ida's "stuga" som låg en bit bort. Vi "lekte" lite med min kamera och sov sedan där.
Dagen efter gick jag upp tidigt för att få till Scoterna. Vår grupp e varkligen bäst. Vi har så rolig! Alla är helt random och roliga på sina egna sätt. Tex
David han är tyst, en när han säger ngt så är det oftast jätte roligt
Karl han är alltid rolig, försöker iallafal, alla skrattar år honom är det inte e meningen att det ska vara roligt. xD

Så vår grupp e alltså AWSOME!
Men sen kom jag hem och hängde lite till med Ida och Jennifer. Senare på eftermiddagen  ca kl 6 började vi göra tacos i vår stuga och sen kom Natti och åt med oss :) Vi hade roligt och vi spelade in en "SKRÄCKFILM".... Den är jätte kort men hoppas att jag på ngt sätt ska kunna lägga ut den på Bloggen.
Vi var också ute på ett fällt där vi "rullade " varandra på höbalar. En var på höbalen och sulle hålla sig kvar medan de andra rullade den xD
Sen blev det två filmer på kvällen. När vi somnade kl 3 tror jag så somnade alla typ på ett knäpp ^^
På morgonen vaknade stackars Ida kl 10 medan vi andra sov och sen vaknade jag av att natti satt och petade på min axel då det bara var jag som sov.

Senare var Natti tvungen att åka hem men jag, Ida och Jennifer hängde lite till. Vi gjorde inte så mycket med vi klättrade lite på staplade hö balar ..


Så nu ska jag titta lite på Idol. Jag är så sjukt irriterad Alexander.. Han ör bar elak ;[




           PÖSS/MILLAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback