förlåt :'(

Förlåt för att jag (vi) inte har börjat lägga in mkt bilder än.
Asså jag måste ladda över alla min bilder från två olika datorer och den ena av dom är på lagning.
asså så fort jag får bilderna och så fort jag har lite nyare bilder ska ni få lite.
Jag och Emmy (http://gottoblandat.devote.se) ska kanske ha en fotodag imorgon/övermorgon.
Bloggen kanske är lite seg men det är för att jag och Millan är inte så motiverade när ingen läser, kommenterar eller intreserar sej på ngt vis.
Om ni vill ha mer uppdatering får ni kommentera lite mer ;)
Ni måste inte men det kommer bli så mycket roligare!

tack iaf ni som läser och kom gärna tbx och läs vår blogg.
kom ihåg att den kommer bli bättre.

pöss
Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback