FOKUSTID

Det är så fubbigt!!!
Alla andra kan gå hem från skolan och så. Men vi från Rockneby (och nära där) måste stanna på skolan
till halv fyra medan de andra går nu ;(
Så det ända vi kan göra e att typ vara på fokus-tiden.
Men den här gången ska jag ich Emmy jobba med vårt no-arbete så vi ska inte gå in där så vi ska sitta i korridoren och fixa det.

Jag skulle jätte gärna bara åka hem! Men nehe bussen går inte förren halv 4 ;[


Vampier Diaries börjar om 9 dagar (15/9)!!!! :)

Jag längtar! Jag har bara sett andra sesongen. Och nu kommer den sista spännande tredje sesongen ;)
Jag hoppas att den e riktigt bra nu, för mina förväntningar är STORA!

¨¨



PÖSS/Millan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback