Awsome Scoutgrupp ;)

Hejj bloggen!
Sorry att jag inte bloggade igår, men jag måde alltså inte bra alls.
Jag hade feber, huvudverk och ont i halsen, men idag mår jag nästan helt bra ;)

Så jag har varit på Scouterna, vår grupp är helt Awsome! Idag gjorde vi faktiskt riktiga scoutgrejer (villket vi inte brukar?) Vi övade nemligen till "älghornsjakten" som är på fredag natt. Man är ute och vandrar ett spår på 10 km, eller som david sa " vah det är TYP en mil"(haha) så kommer man till olika "stationer" där man t.ex gör konopar, bygger något, surrar eller något annat random....
Så, detta har vi övat på idag :P

Jag är även kramt min bäästis Emil :P Hahha han är för go <3

Ikväll blire kalas, min morbror fyller år. Så jag ska nog va lite med min "kusin" Ida ;)

R.I.P
Min morbrors kattunge som bara hann bli ca 8 veckor, sedan bara dog den.. :´(
(Bild på den nyfödd)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback