"ANTAGLIGEN ETT TRÅKIGT INÄGG"

Sitter och syssnar på Sju sorger - veronica Maggio :*
Hon e grymt bra och har jätte bra låtar :)

Antar att det e vädligt tråkigt att läsa om skoldagar hit och dit... Så nu ska ni få Slippa!!! (aplåd).

Jag tänker jätte mycket på framtiden..Det e något fel med mej?
Idag tittade jag på bröloppsklänningar?? (LOL)
Jag menar framtiden kan varkligen bli hur som helst.
Men jag är kristen och tror att det finns planer om mitt liv, bara jagfattar rätt beslut.
En framtid kanske inte alls ser ut som jag hoppas idag.
En framtid kan bli så anorlunda som man tänkt sig. Jag tror inte man ska ödsla massa tid
på att tänka på detta. Det är ändå inget vi kan styra över nu.

Men hoppas ni har en vacker dag ;)
Pöss/Millan


Mycket blir fel,och mycket rätt men livet flyter på, tack mina vänner att ni finns ändå.<3


Kommentarer
Postat av: Bella :)<3

Nawww. :)<3

2011-09-12 @ 19:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback