I miss the summer

Åååååååhjag vet att jag la upp höstinlägg förut idag och då skrev jag att jag verkligen hatar denna årstiden.
Jag längtar redan till sommaren och nu är det mörkt redan kl.5 :'(
jag är verkligen inte taggad på detta jag vill bara gå runt i bikini året runt!
Jag gjorde en sommaroutfit bara för att trottsa vintern.
Jag menar titta bara! SÅ JÄVLA SNYGGT! tänk er höga shorts, bikini, uppknuten skjorta, snygga flipflopps och heta killar med magrutor.
Gå längs strandkanten i solnedgången och sedan när man går upp ur vattnet får man jobbig sand mellan fötterna <3
Ska skaffa kille tills nästa sommar också är ju planen :P
vi får se hur det går haha.
pöss
Natti (igen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback