"ingen rubrik"

Hejj bloggen!!!!
Idag var jag hemme från skolan eftersom jag vaknade med en fruktansvärd "magknipa?".
Sen runt 11-12 så slutade det göra ont. ? så jag bara" jaha" XD.
Så sen så umgicks jag lite med ida på kvällen och kom hem och fick panik :)
Jag har franska tills imon (och jag har itne med mej boken med orden)
Sen har jag  engelska (villket jag inte heller hade boken till).
Så jag ringde julla och bara "Eh kan du va så snäll att skicka engelskaorden till mej? :)
Så hon gjorde det!
Jag bara "underbara tjej".
Sen så lyckades jag hitta franskan på "liber" :)
Så nu har jag suttit och övat in 24 Engelskaord och 12 franska ord.
Trots att det var dubbelt så mpnga engelska ord e dom mycket enklara att öva in! :D
Nu ska jag se om jag hittar ngn trevlig bild att bjuda på! :)
Kanske inte blev så "trevlig" bild... Men så här såg jag ut på SPÖKRUNDAN!


pöss/MILLAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback